Klasa AssetContollerExceptionHandler posiada już jedną metodę przechwytującą wyjątek, dodanie nowych będzie analogiczne.
Klasa ErrorMessage posiada Buildera, z którego można skorzystać do zbudowania obiektu.
Jeśli nie posiadasz w Wyjątkach, które przechwytujesz, pola informującego o ErrorCode, w to miejsce wstaw "NN", albo nie uzupełniej tego pola.
ErrorCode możesz podejżeć jak wygląda w klasie AssetIncompleteException i jak jest używane.
Jak sprawdzić?
- Uruchom Postmana, lub CURL i wykonaj zapytania z błednym filtrem, np.:
http://localhost:8080/assets/filter?form=2000-01-01
HINT: Możesz stworzyć jedneją klasy Exception, które posiadają pole errorCode i dziedziczy po RuntimeException, przykładowa nazwa: BudgetMainException, wszystkie wyjątki, które posiadają pole errorCode, mogą dziedziczyć po tej klasie, co w znaczynym stopniu ograniczy ilość kodu, klasy dziedziczące będą posiadały tylko konstruktor z dwoma parametrami i będą wywoływały konstruktor klasy nadrzędnej: BudgetMainException.
Robert Szczygielski Dice Dev. Polityka Prywatności i Regulamin Szkoleń Online
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.